سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم دنیا در کار دنیا دو گونه‏اند : آن که براى دنیا کار کرد و دنیا او را از آخرتش بازداشت ، بر بازمانده‏اش از درویشى ترسان است و خود از دنیا بر خویشتن در امان . پس زندگانى خود را در سود دیگرى دربازد . و آن که در دنیا براى پس از دنیا کار کند ، پس بى آنکه کار کند بهره وى را از دنیا بسوى او تازد ، و هر دو نصیب را فراهم کرده و هر دو جهان را به دست آورده ، چنین کس را نزد خدا آبروست و هر چه از خدا خواهد از آن اوست . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :5
کل بازدید :29654
تعداد کل یاداشته ها : 51
103/2/6
12:19 ص

نام:سید میلاد

نام خانوادگی:مبیّن

اتو بیوگرافی(زندگینامه از زبان خود نویسنده:)

اینجانب سید میلاد مبیّن در هفتم مرداد سال 1376 در شهر تبریزدیده به جهان گشودم.دوره ی پیش دبستانی را درمدرسه ی( غنچه لر)  گذراندم و دوره ی ابتدایی را در مدرسه ی شهید عظیم پوران تبریز به انجام رساندم و اکنون در مدرسه ی امام سجاد(ع) در کلاس دوم راهنمایی مشغول تحصیل هستم.بجز اولین کتابم که مجوزش را در نه سالگی گرفتم  با دو عنوان کتاب جدید به نام های( فیل جوان مرد)  و (شیر مغرور) در مسابقات  داستان نویسی ناحیه 4  شرکت کردم ه این کتاب ها برای شرکت در مسابقات کشوری به استان  لرستان فرستاده شده است .

در حال حاضر در مورد ( اعتیاد ) داستانی را تهیه کرده ام دارم هه در مرحله ی  ویرایش است و فعلا اسمی برای آن انتخاب نکرده ام.

نام کتابهای  در دست چاپ : (فیل جوانمرد ) - ( شیر مغرور)

نام کتاب  چاپ شده: ((بی بی و پسرک))

نقد و نظر: در آینده ی نزدیک از این نویسنده کوچک آثار فاخری به چاپ خواهد رسید.با استعدادی که در ایشان ملاحظه می شود آینده ی روشنی در انتظار وی می باشد.از خداوند بزرگ پیروزی های بزرگی را برای ایشان مسئلت داریم.


89/5/10::: 5:18 ع
نظر()